Procedura retur comanda online
Pentru clientii care au comandat online:
- Va logati in contul de client si selectati "Istoric comenzi" (click aici), apoi mergeti la detalii comanda.
- In dreptul fiecarui produs din comanda va apare posibilitatea sa il selectati. Bifati produsul dorit.
- Putin mai jos regasiti un camp de completat. Notati eventualele observatii / defecte ale produsului, si apasati butonul "Solicita o returnare".
- In acest moment, solicitarea dvs a fost trimisa catre noi. Un coleg o va analiza, iar daca se incadreaza in conditiile de returnare o va aproba.
- Dupa aprobarea returului veti primi un email de confirmare. In acest pas va puteti loga in contul de client de pe site si navigati la "Retur de marfa". In tabelul afisat va fi cererea dvs de returnare. Va rugam sa mergeti la "Formular de returnare" si sa tipariti acest formular pe care va rugam sa il completati (cu Iban si nume titular cont, in caz ca doriti returnarea sumei de bani).
- Trimiteti produsul la adresa afisata in formularul de retur descarcat si tiparit.
- Coletul va fi verificat imediat ce ajunge la noi, iar daca totul este in regula, in termen de 14 zile calendaristice veti primi banii in contul furnizat.
Procedura retur comanda telefonica / email
Pentru clientii care au comandat telefonic:
Atentie! Acesti pasi nu sunt valabli daca ati comandat online!
- Completati acest formular de retur click aici.
- Un coleg va va contacta pentru a stabili toate detaliile.
- Dupa ce primiti confirmarea ca totul este in regula pentru retur, va rugam sa descarcati acest formular (click aici) pe care trebuie sa il completati si sa il atasati in colet.
- Trimiteti produsul catre noi la adresa comunicata de colegii nostri.
- Coletul va fi verificat imediat ce ajunge la noi, iar daca totul este in regula, in termen de 14 zile calendaristice veti primi banii in contul furnizat.
Conditii returnare
- Produsele achizitionate la distanta se pot return conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceiasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnare produselor SE FACE PE CHELTUIALA CLIENTULUI, FOLOSIND ACELASI TIP DE SERVICIU CU CARE S-A FACUT EXPEDIEREA.
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta(consumator). Taxa retur transport este de 22 lei + Kilometri suplimentari daca este cazul.
- ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
- Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
- Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra DOAR in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport. Nu se aplica la mediile de stocare optice care insotesc produsele
- In cazul produselor de diagnoza ce necesita inregistrare pe adresa de e-mail a clientului nu se accepta retur, acel produs fiind asociat doar pe numele clientului, neputand fi revandut.
- In cazul persoanelor juridice, PFA sau Inteprinderi Individuale nu se accepta retururi.
- In momentul efectuarii unei comenzi online, clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
- Softurile nu fac obiectul unui retur.